Повернення або заміна товару.

Повернення, обмін, заміна та гарантійний ремонт товару здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

Повернути товар у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна протягом 14 (чотирнадцяти) днів на підставі Закону України "Про захист прав споживачів".
Це стосується товарів належної якості, тобто невикористаних та неушкоджених.

Для повернення товару зверніться за телефонами, вказаними на нашому сайті, та оператор надасть вам дані одержувача вантажу з нашого боку (м. Нетішин, Нова Пошта склад №1, одержувач Швець Володимир Вікторович, тел. 0982996182). Витрати на доставлення вантажу оплачує відправник.


 Після отримання товару ми його перевіряємо і, якщо вони належної якості, тобто невикористаних і непошкоджених, повертаємо вартість товару або відправляємо за рахунок покупця інший товар як заміну.

  Гроші повертаються (на картку будь-якого банку на рахунок або місці при доставленні повернення на склад продавця в національній валюті) покупцю в день після отримання товару, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, що протягом 7 днів.

 

Повернення, обмін товару, пошкодженого при транспортуванні або з дефектами.

  • При отриманні посилки обов'язково на відділенні пошти розкрити посилку та перевірити товар на наявність пошкоджень. Якщо такі, зафіксувати на відділенні пошти написавши бланк претензію, прикріпити фото або відео.
  • Після чого зверніться через телефон на сайті та пояснити причину дзвінка вказавши номер ТТН.
  • Якщо товар на відділенні пошти не оглядався ПРЕТЕНЗІЙ  ЗА ПОШКОДЖЕННЯМИ НЕ ПРИЙМАЄМО!
  • Товари із заводськими дефектами змінюємо протягом 14 днів на підставі Закону України  "Про захист прав споживачів".